-
De ce sa ma inregistrez?
​
Calitatea de abonat iti permite accesul la o gama completa de informatii si servicii cu ajutorul carora:
· poti comanda orice produs doar printr-un singur click, fara a mai fi necesar sa completezi mereu toate datele tale personale;
· poti urmari starea comenzii tale, fara a mai fi nevoit sa suni la Departamentul de Relatii cu Clientii din cadrul firmei noastre, economisind astfel timp si bani;
· ai posibilitatea sa acorzi rating cartilor si filmelor si sa faci comentarii cu privire la cartile si filmele preferate;
· poti primi informatii personalizate in functie de listele tale de lectura si de cumparaturi de pe www.elefant.ro;
· esti invitat la evenimentele off-line organizate de Tboard, la targurile de carte la care participam si la intalnirile cu personalitati culturale pe care le vom organiza.
-
Cum ma inregistrez?
​
​
In bara de meniu din partea de sus a site-ului nostru pe butonul „Inregistrare” si completezi campurile cu numele, prenumele, adresa ta de e-mail si alege-ti o parola pentru noul cont. Apoi apesi butonul „Inregistrare” si in scurt timp vei primi un mesaj de confirmare pe adresa de e-mail pe care ai utilizat-o la inregistrare.
Ce se intampla cu datele mele personale?
Conform politicii de protejare a informatiilor, putem oferi tertilor anumite date generice continute in formularul de inregistrare, dar nu informatiile personale de identificare, cu exceptia cazurilor cand acest lucru este acceptat explicit de tine sau in cazul in care acest lucru este necesar pentru a respecta legea si procedurile judiciare.
-
Cum comand?
​
Prin intermediul Tboard poti comanda online, cu plata ramburs sau prin card, produsele pe care le doresti, fara a te mai deplasa la o librarie. Astfel economisesti timp si bani. Fiecare produs pe care doresti sa-l cumperi trebuie sa fie adaugat in cosul tau de cumparaturi. In dreptul fiecarui produs exista un buton „Adauga in cos” care iti va adauga produsul selectat direct in cosul tau de cumparaturi.
Cosul tau de cumparaturi actualizat permanent va aparea mereu in bara de meniu din partea de sus a paginii, langa butonul de logare. Acolo poti:
· modifica cantitatea fiecarui produs comandat;
· vizualiza costul produselor alese;
· scoate un produs din cos (completand in casuta cu numarul de bucati dorite „0” sau apasand pe butonul rosu „sterge”).
In clipa in care doresti sa finalizezi comanda, apasa butonul „Vezi cos”. Acest pas te va duce intr-o fereastra in care vei completa datele personale, adresa de livrare, vei alege modalitatea de plata si de expediere a produselor. Dupa completarea tuturor acestor informatii, vei primi un e-mail de confirmare a comenzii. Odata completate, aceste date vor ramane inregistrate in contul tau si nu va mai fi necesar sa le introduci din nou in cazul unei noi comenzi, decat daca doresti sa le schimbi (exemplu: o alta adresa de livrare).
Pot comanda si prin telefon?
Da, se poate. Numarul de telefon la care ne poti contacta este 031.9301, de luni pana vineri, intre 09-22, iar sambata si duminica intre 10-19..
-
Cum se procedeaza cu comenzile?
​
Comenzile sunt preluate si procesate in cel mai scurt timp posibil, fara a se depasi o zi lucratoare de la primirea comenzii in cazul unora dintre produse sau o perioada superioara de timp in cazul altora – de exemplu produsele din categoria fashion necesita o perioada mai lunga de timp pentru procesare fata de alte categorii. Pentru evitarea oricarui dubiu urmatoarele produse sunt procesate in urmatoarele intervale:
-
produse din categoria carti – o zi lucratoare;
-
produse din categoria fashion – intre o zi lucratoare si 21 zile lucratoare;
Acestea sunt onorate in ordinea intrarii, in limita stocului disponibil. Desi disponibilitatea fiecarui produs este verificata si actualizata zilnic, exista totusi posibilitatea comandarii unui produs care nu se mai afla in stoc. In acest caz, in momentul preluarii comenzii, vei fi contactat telefonic sau prin e-mail pentru a confirma anularea sau livrarea partiala a comenzii. In situatii speciale (perioade de varf, vacante etc.) pot aparea intarzieri in operatiunile de prelucrare si livrare a comenzilor. Comenzile nu sunt procesate in weekenduri si in perioada sarbatorilor legale.
​
Cum platesc si cum se face livrarea?
Pentru produsele achizitionate pe Tboard ai la dispozitie urmatoarele modalitati de plata:
· plata in numerar/ramburs, la livrarea/ridicarea coletului, daca alegi livrarea prin curier rapid sau ridicarea personala de la unul din punctele de ridicare disponibile in pagina de finalizare a comenzii.
Inainte de expedierea comenzii, cosul de cumparaturi va calcula si va afisa exact valoarea cheltuielilor de transport;
· plata online prin card bancar, indiferent de modalitatea de livrare aleasa;
· pentru comenzile din strainatate, plata se poate efectua doar online prin card, numai dupa ce totalul (produse + transport) a fost confirmat prin e-mail de catre client.
-
Metode de livrare
​
Livrarea prin curierat rapid
Coletul va merge la adresa mentionata in comanda si va fi inmanat personal destinatarului de catre curier.
Pe colet vor fi trecute datele tale de contact, necesare in cazul in care curierul nu poate ajunge usor la destinatia mentionata. Este asadar important sa ne comunici, in formularul de comanda, un numar de telefon la care curierul sa te poata contacta in caz de necesitate.
Serviciu
Destinatie
Plasare comanda
Livrare comanda
Curier rapid
Bucuresti/tara
Luni – Vineri (comenzi plasate pana in ora 16:00)
ziua urmatoare (24h)
Luni – Vineri (comenzi plasate dupa ora 16:00)
1-2 zile (48h)
Vineri, dupa ora 16.00 si weekend
Luni
Ridicare personala a coletului dintr-un pick-up Tboard.
In momentul plasarii comenzii fiecare client are posibilitatea de a opta atat pentru livrarea prin intermediul curieratului cat si pentru optiunea de ridicare personala a coletului dintr-unul din centrele elefant.ro.
​
La fel ca si in cazul livrarilor prin curier termenul de livrare pentru aceste comenzi variaza intre 24-48 de ore pentru produsele cu stoc propriu.
Pe tot parcursul anului intervalul de livrare mentionat mai sus este in vigoare pentru produsele cu livrare din stocul elefant.ro, exceptie facand perioadele cu un volum foarte mare de comenzi unde termenul de livrare va suferi modificari( ex: Campania Black Friday)
Produsele cu livrare din stocul furnizorilor cu care colaboram se expediaza intr-un interval mai mare, termenul estimative de livrare fiind afisat atat in pagina de produs cat si in pagina de finalizare a comenzii.
Datele oferite mai sus sunt indicative, pentru o informare concreta avem rugamintea sa verificati intotdeauna cosul de cumparaturi (dupa ce ati selectat modalitatea prin care doriti sa se expedieze coletul).
Intervalul de livrare este afisat atat in pagina de prezentare a fiecarui produs, cat si in pagina de finalizare a comenzii, cosul de cumparaturi.
De asemenea, in urma finalizarii comenzii se va trimite un mesaj de confirmare pe adresa de e-mail indicata unde veti putea verifica data estimata de livrare.
Atentie! In perioada Black Friday, termenul de livrare al comenzilor poate fi decalat si mai indelungat fata de cel de 24-48 de ore, insa acesta desigur nu va depasi termenul legal de livrare, de pana la 30 zile de la data Confirmarii Comenzii.
Care sunt taxele de livrare?
Valorile afisate includ tva. Aceasta taxa de livrare se va adauga la valoarea comenzii, astfel incat pretul achitat la curier pentru a intra in posesia pachetului va reprezenta costul comenzii, plus taxele de livrare.
Tarife curierat:
-
In cazul livrarilor prin intermediul Curierului clientul va achita costul de procesare in valoare de 0.99 lei si costul de livrare diferentiat, in functie de categoria de produse selectata de Client.
-
Pentru comenzile ce contin exclusiv produse din Grupa A , categoriile Carte costul de livrare este de 9.99 lei.
-
Pentru comenzilor ce includ produse din Grupa B, restul categoriilor disponibile pe site: Jucarii, Ceasuri, Cosmetice&Parfumuri, Electro, Fashion, Home&Deco, etc. costul de livrare este de 14.99 lei.
-
Pentru comenzile mixte (contin produse atat din grupa A cat si din grupa B ) costul de livrare este 14.99 lei.
-
In cazul comenzilor cu livrare in afara Romaniei se va percepe doar costul de livrare, acesta fiind in valoare de149.99 lei.
*Tarifele includ taxa de ramburs
Tarife Ridicare Personala din pick-up point:
-
Pentru produsele care vor fi ridicate personal de client de la unul din pick-up point-urile elefant.ro, conform optiunii clientului, vanzatorul va percepe costul fix de procesare( 0.99 lei) si un cost de livrare a comenzii in centrul selectat in valoare de 4.99 lei, indiferent de categoria de produse.
In cazul comenzilor cu o valoare mai mare de 79.99 lei costul de livrare este zero, percepandu-se doar costul de procesare in valoare de 0.99 lei.
Transportul este GRATUIT pentru comenzile cu livrare in Romania ce depasesc valoarea de 199.9 lei.
Cum pot returna un produs/ o comanda?
Pe elefant.ro returul este GRATUIT. Ai la dispozitie 30 de zile calendaristice pentru a solicita returul produselor. Acum returul produselor poate fi efectuat online direct din contul de utilizator elefant.ro. Iata ce trebuie sa faci:
1) te loghezi in contul de utilizator elefant.ro, accesezi sectiunea "Comenzile mele", dai click pe comanda din care doresti sa returnezi produsul sau produsele -> buton "Returneaza " si urmezi toti pasii pana la finalizarea returului.
2) asigura-te ca ai toate elementele necesare pentru a efectua returul: factura initiala, certificate de garantie, etichete etc.
3) elefant.ro va trimite curierul la adresa indicat de tine si va prelua coletul de retur.
Pentru orice problema intampinata, nu ezita sa ne contactezi prin email ( contact@elefant.ro) sau telefon ( 031.9301).
-
In ce conditii pot returna produsele?
​
In orice situatie de returnare a produselor (chiar si cand returnarea ii este imputabila Elefant Online S.A. – colete deteriorate, produse gresit facturate/gresit livrate, produse cu defecte de fabricatie), acestea trebuie sa fie in aceeasi stare, in ambalajul original, cu etichetele intacte si impreuna cu toate documentele care l-au insotit (factura, certificate de garantie etc.). Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi conditie ca la primire: fara deteriorari, fara defecte (cu exceptia viciilor ascunse si exceptand defectele deja semnalate de client in corespondenta cu elefant.ro).
In orice situatie de returnare a produselor, acestea trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost trimise Clientului, in ambalajul original, cu etichetele intacte si impreuna cu toate documentele care l-au insotit (factura, certificat de garantie etc.). Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi conditie ca la primire: fara defecte (cu exceptia viciilor ascunse si exceptand defectele deja semnalate de Client in corespondenta cu elefant.ro). Produsele ce constituie un set trebuie returnate ca set.
​
​
​
​